Åsikter och bilder - 4x23

Dethär avsnittet var helt klart ett av dom bästa i säsong 4, jag tycker det är väldigt dåligt att bonnie är död men jag tycker att det är så grymt att Jeremy är tillbaka har saknat att inte ha med honom i serien. Jag tycker faktist att det var den bästa säsongs-finlen hitills, den var så spännande och jag tycker att Matt och Rebekah är så grymt söta tillsammans och jag gillar forwood men Klaroline kyssen hände äntligen villket var så bra och jag gillar värkligen hur klaus är när han är med caroline. och luchen med elena,jeremy och alaric var bara så himla fin, det är grymt att se dom tillsammans sitta och äta.  
Vad tyckte ni om gårdagens avsnitt?
 
 
 
 
 
 
delena <3 ! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0