happy halloween

så passande att fredagens avsnitt av the vampire diaries jusst kommer handla om halloween,då damon och elena går på halloween party. gud vad jag längtar efter fredag. hoppas ni har en bra halloween

frågestund

nu tänkte jag ha frågestund,ni kommer kunna fråga saker tills på fredag.frågorna behöver inte vara om vampire diaries,det kan vara om andra saker ni är nyfikna på.så se till att fråga på så kommer svaren på fredag eller lördag.
Omslagsbild
 

nya stills 4x6 "We All Go A Little Mad Sometimes"

det var lite nya bilder,värkar bli en spännade episode.

3x03 delena scenes

lite delena scener från fredagens avsnitt.tycker faktist att denhär episoden hade några bra delena scener.
vad tycker ni om fredagens delena scener?
 
 
 
 
jag trodde värkligen att det skulle hända något emellan dom i denhär scenen.
 
många bra delena scener,min favorit var när elena fråga damon efter alkohol.
super bra scene men jag blev lite besviken för att det inte hände något emellan dom i den
scenen.

damon salvatore-stronger

 
 
 

svar på kommentar

Hejsan! Team Delena eller Stelena? Kolla gärna in vår blogg! Vi har faktiskt en del Stelena fans som besöker den också!
 
svar: hej jag är team salvatore,så jag är inte något speciellt delena eller stelena fan. och självklart kan jag kolla in eran blogg. kram janina
 
552019_347702655323221_1301818227_n_large
 

dagens gif

aww tyler och caroline så sött
Tumblr_m7q1z2fgdw1qcuhdoo1_500_large

nya stills för 4x05

jag tror att caroline äntligen får träffa henne i den episoden. undra hur det kommer gå,och va ska tyler
säga.

synopsis för 4x06

285713_299879920111606_1265705912_n_large
 
ELENA’S NEW NIGHTMARE — Terrifying hallucinations leave Elena (Nina Dobrev) shaken and confused, causing her to make a dangerous mistake. After giving Stefan (Paul Wesley) some very disturbing news about Elena, Klaus (Joseph Morgan) takes matters into his own hands. Professor Shane (guest star David Alpay) reveals a story of ancient witchcraft to Damon (Ian Somerhalder) and Bonnie (Kat Graham). With help from Klaus and Stefan, Jeremy (Steven R. McQueen) begins a new chapter in his life. Finally, Elena makes a painful personal confession to Stefan, and Matt (Zach Roerig) gives Damon startling new information about Professor Shane.
 
källa: www.thevampirediariescanada.com

sångerna från 4x03

The Lumineers “Ho Hey”
 
Santigold “Disparate Youth”
 
Wild Belle “Keep You”
 
Ladyhawke “Girl Like Me”
 
Grouplove “Don’t Say Oh Well”
 
Alex Clare “Too Close”

episode 4x04

nu kommer en video på vad som kommer att hända på fredag.
 
 
 

damon som lärare?

nu kommer damon säkert bli elenas lärare. hoppas det går bra för dom båda bröderna har ju helt olika åsikter om hur dom ska hantera elena.själv tror inte jag att elena och damon kommer säga något till stefan med han listar ju alltid ut det ändå. gud vad jag längtar efter nästa avsnitt.
 
“You’re a vampire now, you just have to learn the right way to be one. And i’m gonna teach you”
 
 
 

alla har vi varit små


4x03 nu

hejsan sitter och är super taggad om bara några minuter ska jag kolla på episode 3. kommer bli awsome har hört att den ska bli jätte bra. så snart måste jag se den annars exsploderar jag. om ni har sett den kan ni kommentera vad ni tycker om episoden?
 

stills 4x04

avsnitt 4x05 kommer handla om halloween,ser fram emot det.det är då det kommer att hända
något mellan damon och elena.
 

dagnes gif

Tumblr_mcd34tu05q1rndas0o1_500_large

stills 4x05

 
 

citat från 4x02

Damon: "Seriously, stop looking at me like that, Liz. If I was going to kill ten people, I wouldn`t blow them up. I`d have a dinner party."
 
Damon: “That seat’s taken.”
Elena: “There’s no one there.”
Damon: “Well, I’m just going to pretend like there’s someone there because the alternative is too damn depressing.”
 
Damon: "Am I wearing my `I blew up the Council` t-shirt?"
 
källa: www.thevampirediariesdaily.webblogg.se
 
 

spoilers för dom 4 kommande episoderna

spoilers är alltid roliga så ni får ni för dom 4 kommande avsnitten.
 
October 25: The Rager (EP403)While Connor (guest star Todd Williams) continues his search to uncover the secrets of Mystic Falls, Stefan (Paul Wesley) takes Elena on a thrilling motorcycle ride in an effort to show her that life can still be fun.
November 1: The Five (EP404) –  At a fraternity costume party, Damon (Ian Somerhalder) takes advantage of the wild scene to give Elena (Nina Dobrev) a lesson in choosing a victim. Meanwhile, Klaus (Joseph Morgan) tells Stefan (Paul Wesley) about an encounter with a powerful group of vampire hunters in the 12th century.
 
November 8: The Killer (EP405)When Connor (guest star Todd Williams) takes Jeremy (Steven R. McQueen), Matt (Zach Roerig) and April (guest star Grace Phipps) hostage at the Grill, Stefan (Paul Wesley) and Damon (Ian Somerhalder) have a serious disagreement about the best course of action, and Elena (Nina Dobrev) is again caught between the two brothers.
 
November 15: We All Go a Little Mad Sometimes (EP406) Terrifying hallucinations leave Elena (Nina Dobrev) shaken and confused, causing her to make a dangerous mistake.
källa: www.vampire-diaries.net
 
 
 

klipp från avsnitt 4x03 the rager

ser ut att bli ett spännade avsnitt,längtar tills att få se det i morgon.
 

dagens gif

Tumblr_mc9dn91bbz1ruyzewo1_500_large

delena ?

det kommer hända något mella damon och elena i avsnitt 4x04,som kommer att förändra förhållandet mellan stefan och elena. undra var som kommer hända mellan damon och elena vad tror ni? några snackar om delena sex men jag vet inte säkert vad som kommer att hända mellan dom. vi får heltenkelt vänta och se
 

121

nu kommer en video på 121 andledningar för att älska delena. jag är som ni säkert vet team salvatore,men det var ändå roligt att se den jag tyckte att den var bra gjord och dom fick med väldigt många bra anledningar. tycker värkligen att ni ska ta och kolla in denhär.
 

dagens låt


elena och damon

i fredagens avsnitt såg ni ju att elena drack från damon,och så sa han att blodbytande inom vampyrer är lite personligt nu ska ni få veta hur han menade.
 
"once a vampire drinks another vampires blood they are connected to them forever" - Julie Plec
vad tror ni kommer hända nu?. men om elena spydde ut blodet tror ni fortfarande att
hon är bunden till damon förevigt då?.
 

bilden på jeremy

har ni tänkt på att jeremy har samma tatuering som connor på denhär bilden?. vad tror ni det kan betyda? vi får vänta och se spännade.

dagens bild

jag gillade denhär scenen i episode 2,när alla fick säga villka dom saknade.

elena biter damon

en av mina favorit delar i andra episoden  av säsong 4. villken var eran favorit del i fredagens avsnitt?
 

bilder från fredagens avsnitt


soundtracken från 4x02

The Gods of Macho “Hurt”
 
The Lonely Forest “Woe Is Me…I Am Ruined”
 
Kopecky Family Band “Change”
 
Marina & The Diamonds “Fear And Loathing”
 
St. Phillips Boy’s Choir “How Can I Keep From Singing”
 
Lykke Li “Youth Knows No Pain”
 
The Fray “Ungodly Hour”

4x3 trailer

nu kommer trailern på nästa veckas avsnitt,värkar bli ett spännade avsnitt.
 

dagens bild

hejsan jag ska snart kolla på avsnitt två av säsong 4,gud vad det känns spännande kommer bli så bra. ja längtar alltid efter nytt avsnitt.
5fec219418ac11e288f622000a1de761_7_large

delena video

ååh denhär scenen var jätte bra i säsong 4 första avsnittet. älskade denhär scene i säsong 2 oxå,men som alltis är jag ju team salvatore.
 
 

dagens bild

gud vad jag längtar tills imorgon,känns spännande som alltid. man vill ju veta vad som hände med elena blodtörst,och med den avsvimade tyler, många frågor som jag tror vi får svar på imorgon.och så vill man ju själv
klart veta vad damon har för planer för elena. men i spoilern så ser det ut som att hon biter honom i armen.
 
 
 
 
 

paul med fan

nu kommer det en bild på paul och ett av hans många fans,bilden är tagen i går.

dagens video

dehär videon tycker jag var en bra stelena video,men som alltid är jag team salvatore.
 

funderar på ny header

hejsan jag funderar på att göra en ny header. för jag bloggar ju inte så mycke om mig själv längre utan jag bloggar mycke om Tvd. okej hela min blogg är full av the vampire diaries. så ska försöka göra en ny när jag har tid,så va berädda på förändring.

frågestund?

hejsan nu drar min frågestund i gång .  jag dra igång den i dag och den kommer ta slut på fredag. kom i håg ingen fråga är dum,helst ska det vara frågor om the vampire diaries. men det får vara om helt andra saker oxå. så skriv en fråga vetja <3 så kommer alla svar på fredag kväll.
 

tv 6 sjuter upp sändningen

hejsan nu fick jag veta att tv 6 har sjutit upp sädningen av säsong 4 till 2013. som jag skrev tidigare så skulle tv6 börjat sända i december,jag vet inte varför dom har sjutit upp datumet. men jag återkommer när jag vet exakta datumet för säsong 4.
källa: www.paulwesleysweden.blogg.se

dagens citat

hahaha skrattar alltid när jag ser denhär delen ♥

nina dobrev outfit

hejsan dethär hade nina dobrev på sig på  Elles 19th Annual Women In Hollywood Celebration. lika fin som alltid
 
Nina Dobrev - 19th Annual ELLE Women In Hollywood Celebration - Arrivals
Nina Dobrev - 19th Annual ELLE Women In Hollywood Celebration - Arrivals
Nina Dobrev - 19th Annual ELLE Women In Hollywood Celebration - Arrivals
 

sneak peak 4x2

undra villka planer damon har när han drar med sig elena. det får vi se på fredag super spännande,längtar som alltid efter nytt avsnitt ♥
 
 
källa:www.thevampirediariescanada.com

breaking dawn bild


citat från 4x1

Elena eating bread]
Stefan: "It`s disgusting."
Elena: "No, it`s..."
Stefan: "Disgusting."
Elena: "Yeah, I`m gonna puke."
 
Caroline: "Oh my god. You are Klaus. You are disgusting."
Klaus [in Tyler`s body]: "And you`re a glorious kisser."
 

dagens gif

1350269732987813_animate_large

förklaringen

som ni kanske såg på spoiler videon  jag la ut i gå, så såg ni ju att stefan slog till damon. nu ska ni få förklaringen till varför stefan kommer slå till damon.
 
Damon gets Stefan’s fist to his face after telling Stefan something he knows will hurt his feelings. That said, the punch is the end of the fight, not the beginning of it. By the end of the episode, Stefan makes sure Damon is included in an extremely touching gesture.
 

vem skulle ni svara på?

om du hade en telefon och damon och stefan salvatore ringde samtidigt vem skulle du svara på då?.

dagens gif

aww damon <3
Tumblr_mbsj56c02g1rhlosao1_500_large

4x4 stills

 

4x02 promo video

gud vad jag längtar efter fredag kan det inte bli det nu.
 
 
 

spoiler avsnitt 4x4

denhär spoilern tror jag alla som är delena fans kommer att tycka om.
 

David: Any TVD scoop you can share?

While Caroline will be there for Elena, expect to see a major change in their friendship when the blond vamp doesn’t like the way the new bloodsucker is acting. Hint: It may or may not have to do with a steamy moment Elena shares with the older Salvatore brother in episode four.

 


4x1 song

denhär songen är med i caroline och tyler (klaus) scenen i första episoden av säsong 4.
 

4x2 bild

vad tror ni händer på denhär bilden?. själv tror jag att elena inte kunde stå emot begäret och bet någon.
 

4x1 soundtracks

hejsan nu kommer dom tre super bra låtarna som var med i helgens premier av säsong 4.
 
Whirring (Innerpartysystem Remix) - by The Joy Formidable
Twice - by Little Dragon
Wait for the morning - by Amy Stroup
 

the vampire diaries på tv 6

nu har äntligen tv 6 skrivit på deras hemsida att tvd säsong 4 kommer börja sändas i december på lördagar kl 18.00
men dom har ännu inte satt något datum i december. men när jag vet mer om exakta dagen så skriver jag in det här på bloggen. kommer att bli awsome ♥

dagens gif

Tumblr_mbs83lzzhv1qktxw5o2_500_large

kollat på första avsnitter

hejsan i går kollade jag på första avsnittet av the vampire diaries säsong 4. avsnittet var jätte bra och gud vad jag hade längtat efter att få se det. serien är så grym och det var värkligen ett jätte bra första avsnitt,på fredag blir att sätta sig och kolla på det spännande andra avsnittet kommer bli awsome. har ni kollat på första avsnittet? isf vad tyckte ni om det ? <3 
 
om ni inte har kollat kan ni kolla på det på: www.wootly.ch 
 

premier i USA idag

hejsan gud vad lyckligt lottade dom som bor i USA jusst nu,för idag är det nämligen premier för TVD i USA men tyvärr har vi inte sån tur. istället får vi se den i morgon man kan kolla på det via internet i morgon. gud vad jag längtar efter ny säsong av uderbaraste TVD ♥

dagens gif

gud vad jag längtar bara två dagar kvar nu
650249450_large
nån mer som sitter här och är super peppad inför ny säsong.

vampire diaries promo pic

                                  
matt i säsong 4 bara två dagar kvar nu

Ian somerhalder pratar om damons roll i kommande säsong

“Is he going to be pining? He will definitely be pining significantly less,” Ian says. “And by pining I mean like ‘Aw, she doesn’t loveme,’ that kind of thing. I think now there’s a whole other element that is sort of in play here, and that is by virtue of the fact that there is this transition, this thing that’s happened in our lives, and it’s altering the course of the way things are going down in Mystic Falls, at least between Stefan, Elena, and Damon.”
 

caroline och tyler video

dagens video blev med tyler och caroline

dagens bild


dagens video

detta är en video på vad vi kan se fram emot av säsong 4. längtar så mycke efter fredag nu ! <3
 

nina och Ian svara på frågan om vampyr sex?


Officella synopsis för 4x3 bilder

längtar sjukt mycke

dagens bild ♥

gud den elfte har den premier i usa.  kärlek till TVD ! ♥
 
 
 

gud vad man saknar detta

saknar detta såå sjukt mycke TVD always in my heart. längtar längtar och längtar mer. vet ni vart man kommer kunna kolla på den när den börjar i USA ?. kan inte vänta serien är så grymt bra ♥
 
 
 

taruto

han är sååå söt. han är jätte gullig i tokyo mew mew. älskar böckerna har nyss läst ut bok 5. men tyvärr fans inte bok 6 och 7 på biblioteket :(. och det är jag ledsen för,men det är bara att vänta tills slutet på månaden. men allt tar alltid såå lång tid. men sen ska jag köpa böckerna :D <3 så jag inte behöver vänta på att få läsa dom hela tiden. funderar på att åka till gamla stan om några veckor för att se om dom finns. för er som inte har läst den tipsar jag att läsa tokyo mew mew.
söta tartellet. han är helt bedårande men har är taskig i boken men han är ändå
en av mina favoriter :3 ! <3

håller på och läser

hejsan visste ni att jag gillar manga ? isf vet ni något nytt om mig. jusst nu håller jag på att läsa tokyo mew mew :) awsome manga. började läsa i går och har redan läst första boken och började på andra idag. föresten min fråga till er i dag är om ni vet vart man kan köpa jusst tokyo mew mew? jag har letat runt men inte hittat något. skulle bli superglad för svar :3 !
 

dagens gif

Tumblr_m1sf8aa6d01qmrg0eo1_500_large

breaking dawn bild

Tumblr_mba4uzi8bh1qlz4doo1_500_large

delena eller stelena ?

håller ni på stelena eller delena ? vem tycker ni att hon ska välja? och isf varför tycker ni det. själv gillar jag både stelena och delena för jag har svårt att välja
57887_10151468625629968_1002144789_n_large

nya karaktärer

dom här fyra kommer bli några nya ansikten som vi kan se i säsong 4 av TVD

10 dagar kvar nu

nu är det bara tio dagar kvar tills TVD börjar sändas i USA :D !
 

EMA 2012

nu kommer det bilder på när Ian och kat (torrey) var på EMA 2012
 
 
 

RSS 2.0