dagens bild

dagens bild blev på damon en av mina favorit karaktärer i TVD.

4x12 webclip 2

 
gud vad jag längtar tills imorgon

4x15 synopsis + avsnittets namn

4x15 "Stand By Me":
THE TERRIBLE TRUTH — When Stefan (Paul Wesley) arrives back in Mystic Falls with Elena (Nina Dobrev) and Jeremy (Steven R. McQueen), Caroline (Candice Accola) is immediately worried about Elena’s state of mind. Stefan reaches out to Dr. Fell (guest star Torrey DeVitto) and Matt (Zach Roerig) for help. Still on the island, Damon (Ian Somerhalder) relays somber news to Rebekah (Claire Holt), and is surprised at her reaction. Together, Damon and Rebekah learn an unexpected bit of recent history from Vaughn (guest star Charlie Bewley). Everyone is horrified when Bonnie (Kat Graham) reveals the rest of Shane’s (guest star David Alpay) plan. Finally, after Damon does his best to help her, Elena comes up with a plan of her own. Lance Anderson directed the episode written by Julie Plec (#415).
 
 

spoiler för 4x13

 

dagens delena Bild

förlåt om det blev för mycke bild inlägg idag 

bilder från "Down The Rabbit Hole" + text

om det är som ryktena säger så får damon inte dö mitt hjärta kommer gå i bitar :( men det är ju rykten jag vet ju inte helt säker vem som kommer dö men det värkar som att många tror damon. om ryktena är sanna så sägs det att han kommer dö runt 4x14-4x15 :,( 
 
 
 
 
 
eller så kanske det är klaus som kommer dö 
 
 
 
 
 

nya stills från 4x12 och 4x13

 
4x12 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4x13 
 
 
 
 
 
 
 

re#ash för 4x11

 

vem hittar botemedlet först?

Who will find the cure first?
"Bonnie is a witch and Shane is a know-it-all. I'd always bet on the witch and the know-it-all." - Kat Graham.

två nya bilder för 4x12

 

bilder från 4x11

 
 
 

major dead i TVD

förbered er för en stor död i vampire diaries,det känns tråkigt för jag vill inte att någon i tvd ska dö.
 

“There are huge deaths coming up, one in particular,” star Kat Graham tells TVGuide.com. “It’s one of the most amazing scripts I’ve read; I actually cried when I read it!”

5 reasons why The Vampire Diaries’ Klaus isn’t any worse than Stefan or Damon

Yes, we know on a supernatural show, death is inevitable and not always meaningful, but Graham says this one will stick. “It’s actually one of the biggest deaths since the beginning of The Vampire Diaries,” Graham says. “It’ll change the nature of the series; it’ll change the nature of the characters going forward; it’ll change the dynamic; it will completely alter everything.”

 


nina dobrev på EW SAG Awards Pre Party

26/1 var nina dobrev på  Entertainment Weekly Screen Actors Guild Awards Pre-Party nu kommer bilder med henne från röda mattan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

nina och micheal på 19th SAG Awards

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tyvärr hittade jag inte så mycke bilder på micheal trevino :( 

ny promo poster


paul har inte instagram

hoppas alla vet nu att paul inte har instagram och jag hatar när folk gör fake-accounts ! 
 

4x12 Australian promo

 

grattis i efterskott Micheal trevino

opsi jag glömde att göra ett inlägg om att gratta micheal trevino igår :( dåligt gjort av mig,så jag säger det idag GRATTIS MICHEAL TREVINO jag på bloggen hoppas att han hade en grym dag igår. 
 

4x11 bild

imorgon kommer jag lägga ut gifs från 4x11 efter att jag har sett avsnittet medans tar jag en bild som jag vet kommer från avsnittet.

Slut för stelena ?

gud vad jag vill se 4x11 blir att hålla sig tills imorgon !  

TVD på TV6 18.00 i kväll

gud vad dom som inte kollar i amerikansk takt måste ha väntat på dethär,tyvärr kommer inte jag kunna se den för att jag är hos en kompis så jag kunde inte se 4x11 igår :( det blir att kolla på dom båda imorgon när jag kommer hem,hoppas ni kommer ha en grym premiär av TVD ikväll kl 18.00. 

dagens gif

 

4x14 titel och synopsis

4x14 "Down The Rabbit Hole":
CHARLIE BEWLEY FROM “TWILGHT” GUEST STARS AS ONE OF THE FIVE HUNTERS — On the island, Damon (Ian Somerhalder) has an ugly run-in with a Hunter named Vaughn (guest star Bewley), and realizes he is one of The Five. Stefan (Paul Wesley) confesses his true feelings about the possibility of becoming human again to Elena (Nina Dobrev). When a stunning new piece of information about the cure is suddenly revealed, it changes the stakes for everyone. Jeremy (Steven R. McQueen) helps Bonnie (Kat Graham) recognize what is real and what is an illusion, and Shane (guest star David Alpay) is comforted by a woman from his past, Caitlin (guest star Camille Guaty, “Prison Break”). Back in Mystic Falls, Caroline (Candice Accola) and Tyler (Michael Trevino) find that their attempt to translate the code on the Hunter’s Sword is futile without help from Klaus (Joseph Morgan), who has his own reasons for solving the puzzle. Claire Holt also stars. Chris Grismer directed the episode written by Jose Molina (#414).
 
om ni inte kan se texten så är det bara att markera 

bilder från IMPACT Inauguration Dinner Party at OYA

Ian på IMPACT inauguration dinner party at OYA 
 
 
 
källa: delenasweden

4x11 soundtracks

 
Sallie Ford & The Sound Outside “They Told Me”
 
Two Door Cinema Club “Sleep Alone”
 
 
Deap Vally “Baby I Call Hell”
 
 
The xx “Missing”
 
 
Phantogram “16 Years”
 
 
Zola Jesus “Skin”

dagens bild

                 

webclip (2) 4x11

 nytt avsnitt imorgon.
 

4x12 promo "A View To Kill"

 

4x12 new stills

 
 
 
kol och bonnie tillsammans ? 

it's complicated

damon 4x10

Atlanta bild från ninas instagram

"BRRRRRRR….Covering up, trying desperately to stay warm. The whole crew is fighting the cold,but im especially feeling it; miniskirt :’(
 
kallt på inspelnings platsen i Atlanta med TVD teamet gör ett toppen jobb. 

Re#ash för 4x10

 

"Catch Me If You Can" new stills

 
 

stelena citat från 4x10

Rebekah: Do you still love Stefan?
Elena: Yes.
Rebekah: Are you still in love with Stefan?
Elena. No.

 
Elena [on Stefan]: When he looks at me, all he see is a broken toy.
 
Elena: I didn't sleep with Damon because of the sire bond. I slept with Damon because I'm in love with him.
 
 

backstage 4x15


video: Ian GA Entertainment Gala

nu kommer en video på ian från GA entertainment gala.
 

Ian på Washington D.C.

bilder på när Ian anländer till washington D.C. 
 

i could compel him

stelena bild,jag tyckte  synd om stefan i det senaste avsnittet elena krossade värkligen hans hjärta jag vet att elena kanske inte ville såra honom men alla förstog ju att hon gjorde det .jag är ju team salvatore men jag tycker om damon mer än stefan. 
 
 

dagens-delena video

jag tror dethär måste var en av dom finaste delena videosarna jag någosin har sett. så jag rekomederar den värkligen.
 
enjoy

nina avundsjuk?

det sägs att ian kommer få rollen som cristian grey i filmen 50 shades of gray,och det ryktas oxå att lucy hale har goda shanser att få spela Ians motspelare anastacia steel,nina värkar inte vara så glad för att lucy ska få rollen pågrund av att hon är singel och Ians typ men nina är däremot okej med att Ian medvärkar i filmen.
 rollerna är inte bestämmnda än så jag tror inte att nina måste oroa sig över det.
 
 
om ni vill komma derekt till nina och Ian delen så kan ni hoppa till 7:50

julie om delena och stebekah

Compelled av Rebekah till att säga sanningen om varför hon låg med Damon, sa Elena att det inte var på grund av sire bondet - utan för att hon älskar honom. Sen ringde Elena Damon och sa att det kändes äkta för henne, och hon sa, "I love you." Så avslutar det debatten, eller finns frågan fortfarande kvar?
Jag tror att Elena tror på det så mycket i den stunden att det är tillräckligt för Damon att låta sig själv tro det också. Ja, såklart finns frågan kvar och kommer alltid att finnas där. Det här är inte nödvändigtvis the end-all, be-all nu när ordet "love" har blivit sagt. Ett tvivel kommer fortfarande att vara där. Och det kommer att fortsätta äta på Damon under de näst kommande avsnitt.Elena kommer att fortsätta att slåss för hur mycket hon tror på det. Men i denna stund är det de här två människorna som har försökt att göra det rätta så mycket och att stå emot varandra, och efter två långa och hemska dagar, så måste de bara touch base med varandra. Att bara låta det bli på riktigt för en liten stund är tillräckligt för Damon. Och förresten, sången som spelas (Snow Patrol's "New York") var den sången som vi ville ha under the Delena kiss under 3x10. Vi tappade bort den en vecka innan det skulle sändas, så jag hade den sången i min ficka i ett år i väntan på den rätta stunden att använda den igen.


Stefan och Rebekah som teamar upp är en snygg vändning.


Vi har självförstöra i många olika sätt, och de är oftast ganska mörkt och ganska våldsamt. Vi trodde att en intressant tagning på hans respons på att förlora sin tjej, att känna att någon ljugit och svikit honom, till att ha sitt hjärta strimlat, skulle vara att han blev väldigt fokuserad på att hitta the cure och sätta stopp för hans elände - även om det blir för honom själv eller Elena. Eller så kanske han bara vill skjuta ner det i Damons strupe, vem vet? Han kommer kanske få komma i säng med Elenas dödsfiende. Så vi blev just spända på den saftiga möjligheten på det partnerskapet.

Rebekah pekade ut att Klaus hade raderat hur Stefan kände för henne från Stefans minne. Kommer de kändslorna att dyka upp igen? Är det en fråga att lägga till i förvirrningen?

Ja, du vet, vi har en magnifik kemi som vi som vi träffade på när vi först presenterade hennes karaktär, och en av deras enskildiga historier tog dem en annan väg, så det är något som vi aldrig visat igen. Men ändå, så existerade scenen faktiskt, även om Stefan var en väldigt annorlunda person. Nu tror jag att det blir en liten del av nostalgi kopplat till en tid då de båda var i en mycket annorlunda situation. Jag kan inte se en värld där Stefan vaknar up och säger, "Ohmygosh, I've been with the wrong girl all along." Men det är några bra minnen som kommer att dyka upp igen och ge dem en paus.

källa: delena sweden


4x11 promos

 
 
 
 

4x16 namn på avsnittet

 

nians riktiga instagrams

 

delena conversation 4x10

jag tycker att elena har lite rätt för stefan vill ju fixa henne och det värkar som att han
inte kan älska henne om hon inte är människa,(min åsikt)
 
 

paul om brother bond och annat

What was your initial reaction when you learned that Elena and Damon would be sired?
It was definitely pretty interesting in a sense where it keeps the fans sort of entertained and on the edge because
 
 
it was sort of like, ‘Okay, Elena fell in love with Damon,’ and that sort of took the air out of the love triangle. And then we thought it out that maybe potentially she has genuine feelings. So it keeps the triangle going and it keeps the story going. I thought it was a nice way of giving the audience what they wanted, which is having these two people together, but adding a little twist to it.

What will the dynamic between Damon and Stefan be like in the next couple of episodes now that Caroline has told Stefan about them together?
Actually, surprisingly you’re going to see I think a little bit of bonding oddly enough because of some intense circumstances. We sort of team up in a way and sort of become close buddies I guess for the first time in a while. So our relationship as far as I’m concerned is one of the more interesting ones in the series because it’s sort of this love/hate and push/pull and I think it’s a really interesting way in telling a story. So, you’ll see a lot of the same, which is sort of a love for one another, brotherly love, but also a hint of resentment.

You originally auditioned for the role of Damon. Do you ever wonder what it would have been like if you got that role?
Yes. [Laughs] I never really thought about it after I got Stefan, but I definitely didn’t think—I thought Stefan was going to be really young and I think they did too. I just didn’t think I was age appropriate for Stefan, but I secretly preferred the role of Stefan. I just didn’t think it was going to happen. So when I read for Damon they didn’t think that was a match, but then I got a call like a month later and they were like, ‘Do you want to read for Stefan?’ I was actually relieved. I was so thrilled about it because I preferred it. So I hadn’t really looked back since.

sry om man inte ser hela texten min design är jätte dålig

källa: www.delenasweden.blogg.se


4x11 nya stillbilder

 
 
 
aww det är så fint att se delena tillsammans ! ♥

bilder från 4x10 + text om avsnittet

asså gud vad dethär avsnittet var  bra,jag älskade delenas telefonsamtal mellan damon och elena,och så kom ju  rebekah  och kol tillbaka och klaus har ju börjat göra nya vampyrer som jeremy ska döda. och tyler mår dåligt över hans mammas död och caroline försöker hjälpa honom på bästa sätt. det handlade om mycke olika saker,elena sa ju oxå till stefan hur hon kände för damon och villka känslor hon hade för stefan. jag tycker avsnittet handlade mycket  om ärlighet och tillit,vad tycker ni om avsnittet? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4x11 promo "Catch Me If You Can"

 dom nyfödda vampyrerna kommer ! 

4x10 soundtracks

 
Mona “Shooting the Moon”
 
The Hives “Go Right Ahead”
 
 
The Neighbourhood “Female Robbery”
 
 
Snow Patrol “New York”
 
 
Jimmy Jules “Nothing Will Ever Change (This Love of Mine)”

tyler lookwood gifs

kom på att det kan vara på tiden att jag lägger ut lite gifs med tyler :) dom flästa är med honom och caroline 
 

när kommer dom hitta "botemedlet"

When are they going to actually find the cure on The Vampire Diaries? — Whitney 

NATALIE: Well, before it can be found it must be looked for. Claire Holt, who plays the Original Rebekah, tells us the location of the cure may be where you’d least expect it. “The search is going to take everyone to a little island off of Nova Scotia,” she says. Even for vampires Canadian healthcare is better!

4x13 synopsis och namn

4x13 "Into The Wild":
MYSTERIOUS ISLAND — Shane (guest star David Alpay) leads an expedition to a desolate island off the coast of Nova Scotia, where he believes the secret of the cure lies hidden. On the trek to the island’s interior, Rebekah (Claire Holt) and Elena (Nina Dobrev) continue their bitter rivalry, Stefan (Paul Wesley) does his best to keep the peace, and Damon (Ian Somerhalder) accuses Shane of leading them into a trap. Bonnie (Kat Graham) and Jeremy (Steven R. McQueen) try to figure out the message of the Hunter’s mark, while Shane reveals more of the legend of Silas and the witch Qetsiyah, along with his own personal history. Back in Mystic Falls, Tyler (Michael Trevino) confronts Klaus (Joseph Morgan), and Caroline (Candice Accola) is caught up in the violence that follows.
 
om du inte kan se texten så är det bara att markera.

nina gifs från critic's choice awards

 

new promo

nya promo bilder visst var dom fina ? 
 

nina dobrev på Femina Magazine scans

sry på min blogg kommer man nt kunna se hela bilderna :( för min design är så dålig.
 
 

dagens gif

dagens gif blev på klaus.

Ian på GA Entertainment Gala

Ian somerhalder och Brian White.

nina dobrev och miranda kerr

i går umgick nina med miranda från victoria secrets och hennes man orlando bloom,
såhär skrev dom på twitter.

nina på Warner Bros. And InStyle Golden Globe Awards After Party.

nina dobrev alltid lika söt,nu i sin blåa klänning och fina håruppsättning.
 

webclip 2# "after school special"

rebekah is back 
 

new promo 4x10

gud det är bara 4 dagar kvar nu,tills vi får se 4x10 kommer vara så grymt kärlek till TVD.
 

dagens 2 gifs

det blev delena gifs idag.

bilder - Ian på röda mattan

 

nian kysstes

aww! dom är så söta ihop eller vad tycker ni?
källa: instagram 

TVD - Tri Angles preview

video är hittad på TVD canada.
 

Australian Promo för 4x10

gud när man ser sånnahär promos längtar man bara ännu mera efter nytt avsnitt.
 

nian förlovade?

det har pratats mycke om bilden som togs på nina dobrev när hon var på dior dinner. kanske förlåvade kanske inte vi får vänta och se.
 

After School Special Clip

nästa vecka är TVD tillbaka kommer bli så grymt.

10: Series Premiere or Season Finale?

säsong 1: i säsong 1 gillade jag nog season premiere då man fick se elena och stefan träffa varandra för första gången. villket jag gillade,det var roligt att se hur deras kärlkes historia började.och så var det roligt att se när damon kom med i serien för han är en av mina favoriter i vampire diaries.
 
 
säsong 2: i säsong 2 gillade jag nog season finale för att man fick se delena kyssas för första gången 
och så fick man se katherine och det var roligt hon var ju med mycke i säsong 2.
 
säsong 3: helt klart season finale,för den var både spännade och sorglig,elena ringde ju
damon och sa att hon valde stefan, och så dog ju elena. jag gillade verkligen den 
 
season 4: jag tror jag måste säga season final ,den kommer säkert vara jätte bra. jag längtar
efter att se den för den har hänt så mycke hitills.
 
dethär var den sista sånthär inlägg :( men det har vart roligt.
 
 

äntligen en vecka kvar

 gud vad jag är taggad för att äntligen få se 4x10 

rebekha och stefan bild

aww stackars rebekah jag hoppas hon hittar någon en dag. 

bilder från Critics Choice Movie Awards 2013.

paul,nina,och Ian var där. och nina var lika fin som alltid. 
 
 

4x12 synopsis

4x12 "A View To A Kill":
DANGEROUS LIAISONS— When Rebekah (Claire Holt) turns down Klaus’ (Joseph Morgan) plea to stop Kol (Nathaniel Buzolic) and protect Jeremy (Steven R. McQueen), Klaus turns to Stefan (Paul Wesley) for help. After an angry confrontation with her father, Mayor Hopkins (guest star Rick Worthy), over his unconventional approach to ending the violence in Mystic Falls, Bonnie (Kat Graham) has a frightening run-in with Kol, followed by an unexpected visitor. Klaus complicates the already tense feelings between Stefan and Damon (Ian Somerhalder) by revealing a bit of Stefan’s personal life, then surprises Damon by asking for personal advice. Elena (Nina Dobrev) tells Stefan about her dangerous plan for Jeremy, leaving Stefan in a difficult spot. When the high school’s 1980s Decade Dance is cancelled by Mayor Hopkins, Stefan finds a charming way to make it up to a disappointed Rebekah.
ni måste markera texten för att se.

spoiler om stefan

Tumblr_m3vmc0kyqk1qf286vo1_r1_500_large
NATALIE: det beror på hur du ser på det. Stefan blir definitivt lite chockad när han inser hur djupa känslor Elena egentligen har för Damon. Men han dränker sina sorger med hjälp av en het blondin. Men vilken het blondin?
 
källa: favoritecelebs.blogg.se

9: Your favorite friendship

min favorit vänskap i alla säsonger måste nog vara damon och alarics vänskap. fast han en död nu i serien så tycker jag ändå om deras vänskap mäst. och min andra favorit är caroline och stefans vänskap.
Tumblr_mbnawhallo1rhumx1o1_500_large
Tumblr_mc4g8pla4c1qmsc0lo2_r1_500_large
 

klaroline video + delena video

båda tycker jag var fina,men jag gillade klaroline videon bäst.
 
 

4x10 pictures

 
Tumblr_mgcbhloxfh1s2c79to4_1280_large
Tumblr_mgcdrwpzee1r7g5aio1_500_large
Tumblr_mgcbhloxfh1s2c79to3_1280_large
Tumblr_mgcbhloxfh1s2c79to1_1280_large
Tumblr_mgcdskm0jb1r7g5aio1_500_large
Tumblr_mgcdqgwsre1r7g5aio1_500_large
Tumblr_mgcb24kqum1s2c79to1_1280_large
Tumblr_mgcdr8xoys1r7g5aio1_500_large
Tumblr_mgcb24kqum1s2c79to2_1280_large
 
 

8: The character that is most like you

Tumblr_mgcbhloxfh1s2c79to4_1280_large
personlighet: i min personlighet är jag nog mäst lik caroline. för caroline bryr sig mycket om sina vänner
och det gör jag oxå.hon finns alltid där för sina vänner och familj. så på den fronten är jag mäst lik caroline.
 
utseende: denhär frågan är svår för jag är naturligt blond som caroline men sen färgade jag till mörkbrunt. men
jag har blå ögon så jag vet inte riktigt. jusst nu skulle jag säga elena med blåa ögon. caroline och elena blandning tror jag.
 Tumblr_memfwtir3v1qlnq1bo1_500_large

GRATTIS UNDERBARA NINA DOBREV

ldag fyller underbara och bästa skådespelaren  nina dobrev år,så jag vill önska henne ett stort grattis från mig på bloggen. SÅ  TUSENTALS GRATTIS TILL BÄSTA NINA DOBREV. önskar att du kunde se detta nina dobrev.
75039_411578892249900_1920967846_n_large
 

kat med Cottrell at LAX airport

 

7: Your favorite song played on TVD

svår fråga det finns så många bra jag tar 2 stycken :) och så tog jag båda från säsong 4 
 
1:
 
 
2:
denhär låten är så fin till scenen,perfekta låten för delena scenen 
 

new season 4 posters

dom var jätte fina eller vad tycker ni?
 

matt kysser torrey

nu kommer en video på när zack kysser torrey pauls fru.
 

6: A scene that makes you laugh

hahaha denhär scenen tycker jag är rolig jag tror den va med i säsong 2 eller?

bra sagt på twitter

true story eller vad tycker ni?

Elenas känslomässiga kamp

julie plec  pratar om elenas känslomässiga kamp.
“Elena’s mindset is basically a combination of feeling a sense of loss of not being able to be around Damon and also this profound sense of guilt for how much she’s hurt Stefan.” Don’t forget about the third man in her life, though: her brother, Jeremy. “Equal to that, a protectiveness of Jeremy,” Plec adds. “She’s feeling very unsettled that she’s not there where he is in helping him go through the motions to uncover the rest of his hunter marks. So she’s got a lot that she’s concerned about. In the midst of all of it, she’s still wondering, are these [true] feelings she’s feeling [for Damon]? They feel so real. What is going on with me?”

paul wesley i Baytown Outlaws

nu kommer en video på pauls roll i baytown outlaws. 
 

bonnie och shane ?

There are a lot of things we don’t know about Shane: Why he hangs out at frat parties. Where he gets his herbal tea supply. (Mystic Falls Health Food does not stock that kind of thing.) How old he is (and thus, how inappropriate the hookup would be). Clearly, he’s up to no good — he figuratively has the blood of 12 hybrids on his hands. Plus, he kind of wants to make zombies out of Hayley’s (Phoebe Tonkin) parents. 

However he’s using this Expression and Bonnie, we have no idea if he has a pit stop in Makeout Town planned along the way. Maybe she reminds him of someone from his past?
källa:wetpaint.com

5: A scene that makes you sad

3x22 tycker jag var sorglig,när elena ringde damon,jag höll på att börja gråta och när man får veta att hon träffade demon först. 
 
 

dagens video

det har kommit några till delena scener efter att denhär videon gjordes,bara förvarning. videon gjordes för ungefär en månad sen. 
 

4: Your favorite quote

 någon av domhär 
 
1: 
aww! jag gillar värkligen damon han gillar ju elena för den hon är ♥ 
 
2:
denhär scene är så fin.
jag har så många favorit citat från the vampire diaries,dethär var två av dom jag tycker mäst om.
 

how fans watch the vampire diaries

haha någon mer som känner igen sig? 
 

dagens gif


3: your favorite episode

jag tror dom menar i säsong 4 och isf är mitt favorit avsnitt 4x07
 
 

stelena eller delena ?

dagens fråga: är ni stelena eller delena fans?

ny nian bilder från thailand

 

dagens 4 gifs

 

CW highlights 2012

mycke stelena  scener men knappt några delena lite tråkigt kan man ju tycka,eller vad tycker ni?
 

4x11 synopsis + avsnittets namn

4x11 "Catch Me If You Can":
A NEW DANGER — Jeremy (Steven R. McQueen) is furious when Klaus (Joseph Morgan) tries to control him by putting Matt’s (Zach Roerig) life in danger. Damon (Ian Somerhalder) coaches Jeremy as he prepares to take on Klaus’ new vampires, but they find that Kol (guest star Nathaniel Buzolic) has beaten them to it. Kol makes it clear that he will stop at nothing to convince everyone to give up the search for the cure. Looking for a new ally, Rebekah (Claire Holt) reminds Stefan (Paul Wesley) that they were once close friends. When Sheriff Forbes (Marguerite MacIntyre) and Mayor Hopkins (guest star Rick Worthy) question Shane (guest star David Alpay) about his involvement in the Founders’ Council deaths, Bonnie (Kat Graham) steps in with questions of her own, and Shane’s responses push Bonnie to the edge of her powers. Elena (Nina Dobrev) negotiates with Klaus to keep Jeremy safe, but when danger suddenly appears from a totally unexpected enemy, Elena comes up with her own daring plan for Jeremy.
 
om ni inte kan se texten så e det bara att markera.

2: your favorite female character

min favorit tjej karaktär måste nog vara elena,fast jag gillar caroline oxå. mitt svar blir elena gillbert 

dagens Bild

Ian med fansen i kina 
 

1: your favorite male character

gud villket svårt val jag gillar dom flesta killarna men vinnaren får nog bli damon han är nog min favorit, Så svaret blir damon.

10 days TVD

nu tänkte jag göra en sånhär rolig 10 days sak :) kommer bli roligt första inlägget läggs ut idag.
 
tips från:delenasweden 

Ian skrev till nina på twitter

Ian alltid lika roligt ;) 
 

hur kommer det gå?

damon gjorde ju rätt som bröt  bandet till slut,men räcker det för att stefan ska förlåta honom? eller är det försent.

TVLINE |Vad betyder det för deras relation?
Det ser inte bra ut just nu. Damon var lite sen i sin insikt om att han var självisk och behövde göra det rätta för Stefans skull. Stefan är nu medvetenom vad Elena och Damon har hållt på med. Det kommer inte att bli vackert. Stefan är förtvivlad. Han känner sig otroligt sviken och arg. Vi kommer att få se en hel del av hans synpunkter när vi går vidare i serien.

TVLINE |Tyler har växt en hel del den här säsongen. Kommer senaste händelserna hjälpa honom mogna ytterligare eller dra honom tillbaka?
Det är ett bakslag i hans självförtroende eftersom det kom från känslan att vara behövd . Folk såg upp till honom och följde hans spår .Som hans mamma sa, "Du är en ledare presice som din far var." Han höll verkligen på att växa in i den tanken, och att sedan känna att hans självförtroende fick dom andra att betala ett dyrt pris , kommer  definitivt dra honom tillbaka lite. Frågan är, hur han fortsätter efter detta?

TVLINE | Är Caroline och Tyler OK?
Tyler kommer att kämpa, och Caroline kommer att kämpa för att försöka hjälpa honom. Men om det är en sak dessa två har visat oss om och om igen,  är att när situationer är som mest förfärliga och  mest extrema,så hittar de ett sätt att vara där för varandra. Jag tror att vi kan vara lättade att det inte kommer att ha förändrats ännu.

källa:tvd.webblogg.se 


RSS 2.0