sitter o lyssnar på lite låtar från vampire diaries :)!

hej nu kommer de lite låtar ifrån the vampire diaries !:D hoppas ni gillar dom.







hejdåå:)!

vampire diaries trailer säsong 4 :D



breaking dawn del 2 (vampire diaries)

hejsan bloggen nu vet jag äntligen när breaking dawn del 2 kommer på bio. den har bio premiert den 14 november :D jag längtar sååå mycke <333

är det någon som vet när den fjärde säsongen kommer av vampire diaries ?:D





trailer på de sista avsnittet


trailer på the departed :D kolla ↑

tycker synd om damon :(

hejsan bloggen för er som har sett det sista avsnittet så förstår ni säkert va jag menar med att ja tycker synd om damon :(<3 för elena väljer ju stefan <3 tycker synd om damon för de men ja ville i alla fall att hon skulle bli ihop me stefan dom passar bäst tillsammans tycker ja :D vad tycker ni?:D



sista avsnittet av vampire diaries säsong <333

hejsan jusst nu sitter jag och käkar godis men jag kollade nyss på det sista avsnitter av säsong 3 av vampire diaries :( den e ju sååå himmla bra och dethär avsnittet va det bästa på länge eller alla e ju bra  på sitt eget sett:D !<3 jag längtar tills säsong 4 kommer :) <33









alaric kommer nt vara med i säsong 4 :( ↑

RSS 2.0