åsikt om avsnittet + gifs och bilder 4x16

hejsan min åsikt om avsnittet var att det var ett grymt avsnitt som vanligt, elena visade ju en helt annan sida i dethär avsnittet. och klaus and heyley, det var lite konstigt för man har alldrig sett klaus kyssa någon i säsongerna vad jag vet och kommer ihåg. men den jag tyckte att det var mest synd om i dethär avsnittet måste nog varit caroline nu när hon har fått veta att tyler inte kommer återvända till mystic falls, själv önskar man att han någon gång skulle komma tillbaka för caroline behöver honom jusst nu när allt händer. plus att jag gillade tyler så jag hoppas att han återvänder i säsong 5 kanske. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0