lite vidioklipp på damon salvatore :)

nu kommer det lite klipp på damon salvatore hoppas ni gillar ! :D <3
 
 
man märker inte så ofta att han ler MEN GUD VAD SÖT HAN ÄR NÄR HAN
GÖR DET ! :)
 
 
första gången dom träffades :)
 
jag börjar alltid gråta när jag ser denna scene :( !
 
jag gillar både stefan och damon. så jag är inget specellt delena eller stelena fan
men ibland kan ja tycka att stefan är ett bättre val och ibland tycker jag detsamma
med damon. men jag borde nog välja någon gång
 
men ja kan säga att när stefan och elena träffades var han den perfekta pojkvännen.
 
men ja kan oxå säga att jag tycker att damon är det bästa valet för elena,och ibland kan jag
ändra mig och tycka stefan det är svårt enligt mig.
 
ha det bra alla läsare ! :D kolla nu så får vi se vad ni tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0