hur tror ni elena kommer bli ?

hur tror ni elena kommer bli i dom kommande avsnitten i säsong 4?. tror ni hon kommer hålla i hop med stefan och låta honom hjälpa henne,eller tror ni att hon kommer vela ha damons hjälp i sutändan?. tror ni att hon kommer tappa kontrollen,eller kommer hon ha dåligt självförtroende och må dåligt efter vad som hände på festen. asså jag menar inte mellan henne och damon,utan må dåligt av alla hon bet på halloween festen.
 
men i mina ögon tycker jag att damon är en bättre lärare.för att han ville ju inte häller bli vampyr,och jag tycker stefan är lite fjantig. för att han är så beskyddande men han gör ju det av kärleken till elena. men min personliga åsikt är att hon lär sig av båda men damon är nog bättre på att lära ut.
395013_555084071184818_840782441_n_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0